Sivut

torstai 24. marraskuuta 2011

iPad 2 lähtee Applen huoltoon

iPad 2 kaatuu edelleen, aktivointi ei ole mennyt aiemman postaukseni mukaisten toimienkaan jälkeen läpi useista yrityksistä huolimatta. Apple forumillekaan laittamaani postaukseenkaan ei ole tullut vastauksia.

Soitin eilen Applen http://www.apple.com/fi/support/contact sivulta löytämääni tukinumeroon. Puheluun vastasi suomenkielinen Applen asiantuntija vaikka puhelu ainakin hälytysäänestä päätellen meni UK:n tai Intia suuntaan.

Kaveri kyseli puhelimessa ongelmasta ja esitti normaalit iPad 2:n iOS resetointi ja palautuskysymykset ja totesi niiden jälkeen että kyseessä on todennäköisesti rautavika iPad 2:ssa. Apple tilasi iPad:lle haun - UPS hakee sen ja tarkistuksen jälkeen Applelta saapuu vastaava tilalle.

Suomenkielinen palvelu Applen tuessa yllätti, aiempi iPhonea koskeneeseen tukikyselyyn vastasi englanninkielinen kaveri jonka kanssa ongelman hoitaminen oli heti astetta hankalampaa kuin suomeksi.

Mielenkiintoista nähdä kauanko iPad viipyy on huollossa - kunhan UPS käy nyt ensin sen hakemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti